Kørsel til specialtilbud for børn

Jammerbugt Kommune har taxakørsel til specialtilbud, hvis det skønnes, at eleven ikke kan tage med den ordinære skolebus.

Kørsel til specialtilbud for børn

I enkelte tilfælde er der også taxakørsel for de elever, der ikke har mulighed for offentligt transport. Det vil sige, at der ikke kører en skolebus i området eller på grund af trafikfarlig skolevej, hvor der ikke kan tages offentlig transport.

Afbud:

Ved afbud på dagen skal forældrene selv ringe/kontakte vognmanden og melde afbud.

Ved afbud der er kendt på forhånd - ved ferier eller enkelte dage, skal forældrene ringe til Kørselskontoret for afbud.

Kontakt Kørselskontoret:

Tlf. 4191 2410