Borgerservice i Fjerritslev lukket i uge 42
Åbningstider i Jammerbugt Kommune
Borgerservice
HUSK: Du skal altid bestille tid i Borgerservice, inden du møder op.
- Aabybro, Toftevej 43: mandag-onsdag 10-14, torsdag 10-17 og fredag 10-12
- Fjerritslev, Danmarksgade 3: mandag 10-17
Telefontider (administrationen)
Telefon: 72 57 77 77
-
Mandag-onsdag: 9-15.30
-
Torsdag: 9-17
-
Fredag: 9-12
Lukkedage
- 1. januar - Nytårsdag
- Påsken
- 1. maj - åbent til klokken 12
- Kristi Himmelfartsdag
- Dagen efter Kristi Himmelfartsdag (administrationen er lukket - Borgerservice i Aabybro er åbent fra 10-12 for personlig henvendelse).
- 2. pinsedag
- Grundlovsdag - åbent til klokken 12
- 23. december 2024 og mellem jul og nytår
Kommunens akutte numre - hvis du har behov for assistance uden for almindelig åbningstid
Bestil tid i Borgerservice
Kontakt kommunen skriftligt
Personfølsomme henvendelser
Henvendelser vedr. personrelaterede sager eller med personfølsomme oplysninger skal rettes til kommunen via din digitale postkasse på borger.dk eller virk.dk.
Sikker kommunikation (borger):
- Skriv til Rådhuset som borger
- Skriv til Folkeregisteret som borger
- Skriv til Børne og Familie som borger
- Skriv til Pladsanvisningen som borger (Husk at skrive det CPR-nummer sagen vedrører)
- Skriv til Social, Sundhed og Beskæftigelse som borger
- Skriv til Vækst og Udvikling som borger
Som borger har du adgang til din Digital Post fra offentlige myndigheder på følgende fire platforme:
borger.dk, Digital Post-appen, e-Boks (OBS: skal aktiveres), mit.dk
Al henvendelse vedr. affald skal sendes til jammerbugt@nordvaerk.dk
Sikker kommunikation (virksomhed):
Har du et send-sikkert-certifikat, kan du sende sikker digital post ved at klikke her.
Vær opmærksom på, at det ikke er alle mail-løsninger, der kan sættes op til at sende sikker post. De fleste mail-løsninger (Hotmail, Gmail, Yahoo Mail) kan ikke benyttes til sikker e-mail.
Du kan også skrive til os via Virk:
Svar på et brev fra kommunen
Har du fået brev fra kommunen i den digitale postkasse, skal du altid besvare brevet der.
Post fra kommunen og andre offentlige myndigheder kommer automatisk på alle platforme, så du vælger frit, om du vil læse den på borger.dk, virk.dk, e-Boks.dk, mit.dk eller i Digital Post-appen.
Hvis du har en virksomhed tilknyttet dit cpr-nummer, eller et MitID til Erhverv, kan du skifte postkasse i appen og få vist din virksomheds post. Du skifter postkasse ved at trykke på dit navn i appen.
Generelt om kontakt til kommunen
- Jammerbugt Kommune har altid åbent på nettet. Betjen dig selv hjemmefra på borger.dk, når det passer dig
- Har du spørgsmål til tidsbestilling, pas, kørekort, MitID, flytning, lægeskift, sundhedskort m.v., kan du kontakte Den Digitale Hotline på telefon: 70 20 00 00
- HUSK: Du skal bestille tid, inden du møder op i Borgerservice
- Har du spørgsmål til skat, kan du kontakte SKAT på telefon: 72 22 18 18
- Det er altid en god idé at medbringe dit MitID, når du henvender dig til kommunen
- Du kan få lavet pas og foto på Rådhuset i Aabybro og Fjerritslev, og alle pas skal afhentes personligt i Aabybro
Kontakt Den Digitale Hotline
Åbningstider telefon: | |
Mandag-torsdag | 8-20 |
Fredag | 8-16 |
Lørdag og helligdage | LUKKET |
Søndag | 16-20 |
Kontakt Borgerservice
Åbningstider - telefon | |
Mandag-onsdag | 9-15.30 |
Torsdag | 9-17 |
Fredag | 9-12 |
Åbningstider - fremmøde | |
Mandag-onsdag | 10-14 |
Torsdag | 10-17 |
Fredag | 10-12 |