You can use Google to translate this website. We take no responsibility for the accuracy of the translation. Using this service may place a cookie on your computer.

(Arrangementet er afviklet) Inspirationsaften for detailbranchen | 31. januar 2023

Jammerbugt Kommune og Vækst Jammerbugt inviterer alle detailbutikker, både ejere, ledere og medarbejdere til den årlige inspirationsdag.

Om arrangementet

Borgmester Mogens Chr. Gade byder velkommen, når vi den 31. januar 2023 afholder den årlige inspirationsaften for Jammerbugtens butikker og forretninger.

Livsstilsekspert Christian Grau vil på humoristisk vis komme med sit syn på: “Hvordan kan det være at verdens lykkeligste folk ofte er sure når man møder dem i hverdagen?” Og hvor går kunderne

egentlig hen når de ikke går i butikkerne?

 

Center Manager fra Aalborg Storcenter, Niels Adolfsen vil berøre emner som: “kunderejsen”, hvordan har kundernes adfærd været inden de kommer ind i vores butik og hvad kan vi bruge den viden til?” og “Har kunderne egentligt ændret adfærd de seneste år og hvordan kan vi imødekomme det fremadrettet”

 

Program 

Kl. 18.15

Velkomst og netværk med sandwich, øl og sodavand  

 

v/Borgmester og formand for Centerbygruppen, Mogens Christen Gade  

Velkomst og info om Centerbygruppen og hvordan Jammerbugt Kommune og Detailbranchen samarbejder i det daglige til gavn for alle parter.  

 

v/Niels Adolfsen, Center Manager Aalborg Storcenter  

“Butikkerne slår Web” -”Hænger fri fragt og kunder der bestiller hjemmefra sofaen dig langt ud af halsen? Er det blevet tid til at ryste posen og gøre
tingene på en anden måde end du plejer? Kender du Daniel, Richard og Bob? Hør om 5 grunde til at nethandlen har stjålet kunder fra de fysiske butikker, og hvordan du vinder dem tilbage” 

 

v/Christian Grau, foredragsholder og livsstilsekspert 

“Al (af)magt til forbrugerne”: Et foredrag henvendt til detailhandlere, servicefag og andre der har med de danske forbrugere at gøre. “Christian tager pulsen på den danske forbruger i dag og kommer med sit personlige bud på, hvordan du kan gøre dine kunder glade igen” - “Hvordan kan det være at verdens lykkeligste folk ofte er sure når man møder dem i hverdagen”? Og “Hvor går kunderne egentlig hen når de ikke går i butikkerne”?  

 

Tak for i dag og kom godt hjem

 

Tilmeld her