You can use Google to translate this website. We take no responsibility for the accuracy of the translation. Using this service may place a cookie on your computer.

Andre tillæg: varmetillæg, ældrecheck og licens

Her kan du læse om varmetillæg, ældrecheck og licens.

Sidens indhold

Varmetillæg

Du kan søge om varmetillæg, når du er folkepensionist eller førtidspensionist før 2003.

Hvis du ikke har mulighed for at søge om varmetillæg digitalt, kan du få hjælp i Borgerservice. Bestil tid her.

Varmetillæg administreres af Udbetaling Danmark. 

Vær opmærksom på, at der kun er én i husstanden, der kan få varmetillæg.

Få flere oplysninger og søg om varmetillæg her

Du kan søge om varmetillæg her.

Du kan få flere oplysninger om varmetillæg her.

Har du ikke mulighed for at ansøge digitalt, kan du få hjælp i Borgerservice. Bestil tid her.

Ældrecheck

Som folkepensionist får du automatisk udbetalt ældrechecken, hvis du opfylder betingelserne og tidligere har oplyst din formue til Udbetaling Danmark. Du kan se, om du kan få ældrecheck her. 

Hvis du ikke tidligere har oplyst Udbetaling Danmark om din formue til ældrecheck, kan du gøre det her.  

Har du ikke mulighed for at søge om ældrecheck digitalt, kan du få hjælp i Borgerservice. Bestil tid her.

Ældrecheck administreres af Udbetaling Danmark. 

Hvis du bor i udlandet kan du søge om ældrecheck på

borger.dk

Mediecheck

Mediechecken udbetales automatisk til dig, hvis du er folkepensionist eller førtidspensionist før 2003 og har en personlig tillægsprocent på 100. Du kan se om du kan få mediecheck her .

Kontakt Udbetaling Danmark

Har du spørgsmål til din Pension, Boligstøtte eller Begravelseshjælp, eller har du problemer med selvbetjeningsløsningerne, kan du kontakte Udbetaling Danmark. 

Udbetaling Danmark svarer også på spørgsmål til: 

Familieydelser:        70 12 80 62

UDK Opkrævning:   70 12 80 65

Int. Sygesikring:       70 12 80 81 

 

Pension: 70 12 80 61, Boligstøtte: 70 12 80 63, Begravelseshjælp: 70 12 80 83
Kun telefonisk henvendelse

Åbningstider telefon:

Mandag-onsdag

8-16

Torsdag

8-17

Fredag

8-15

Lørdag-søndag

LUKKET

Kontakt Den Digitale Hotline

Den Digitale Hotline kan hjælpe dig med at bestille tid i Borgerservice og vejlede dig i de digitale selvbetjeningsløsninger. Medarbejderne i Den Digitale Hotline kan også besvare generelle spørgsmål om f.eks. pas, kørekort og digital post. Her kan du også få hjælp uden for den normale åbningstid. 

70 20 00 00
Kun telefonisk henvendelse

Åbningstider telefon:

Mandag-torsdag 

8-20

Fredag

8-16

Lørdag og helligdage

LUKKET

Søndag

16-20

Kontakt Borgerservice

Sikker post

Her finder du kontaktinformationer til sikker kommunikation og åbningstider for Borgerservice. Du kan også få flere informationer om Borgerservice og tidsbestilling her.

72 57 77 77
sikkerpost@jammerbugt.dk
Toftevej 43
9440 Aabybro

Åbningstider - telefon

Mandag-onsdag

9-15.30

Torsdag

9-17

Fredag

9-12

Åbningstider - fremmøde

Mandag-onsdag

10-14

Torsdag

10-17

Fredag

10-12