Leder du efter...
Fra den 1. februar 2021 er der nye regler, hvis dit pas er blevet væk eller ødelagt.
Det vil sige at der er indført en fordobling af prisen for pas og fingeraftryk hvis du har mistet dit pas eller hvis du fremviser et pas der er ødelagt ved bestilling af et nyt pas.
Priser hvis dit pas er blevet væk eller ødelagt:
Priserne er inklusive fingeraftryk.
Den Digitale Hotline
Få hjælp til generelle spørgsmål og selvbetjening.
Dygtige medarbejdere sidder klar til at hjælpe dig på telefonen.
Tlf. 70 20 00 00
Telefontider:
mandag-torsdag 8.00-20.00
fredag 8.00-16.00
lørdage og helligdage lukket
søndage 16.00-20.00
Borgerservice i Aabybro:Mandag-Onsdag: 10.00-14.00Torsdag: 10.00-17.00Fredag: 10.00-12.00
Telefontider (tlf. 7257 7777):Mandag - Onsdag 08.00-15.30Torsdag 08.00-17.00 Fredag 08.00-13.00
Få et overblik over de mange muligheder for selvbetjening via hjemmesiden. Herfra kan du betjene dig selv alle ugens dage, 24 timer i døgnet - når det passer dig.