You can use Google to translate this website. We take no responsibility for the accuracy of the translation. Using this service may place a cookie on your computer.

Betalingsservice

Langt de fleste regninger fra kommunen kan tilmeldes Betalingsservice.

Der er mange penge at spare

Med Betalingsservice bliver dine regninger automatisk betalt på den sidste rettidige betalingsdato. Derved undgår du eventuelle rykkergebyrer og sparer tilmed portoen. 

Sådan gør du

  • Du kan se på indbetalingskortet om det kan tilmeldes Betalingsservice
  • Send indbetalingskortet til dit pengeinstitut og fortæl dem, hvilken konto de skal trække betalingen fra
  • Bruger du netbank kan du desuden ofte tilmelde regningerne via din PC

Her kan du tilmelde dig Betalingsservice. Så bliver din fremtidig regning til Jammerbugt kommune betalt til tiden. Du undgår derved lange køer og høje gebyrer på posthuset eller i pengeinstituttet.

Tilmeld Betalingsservice

 Sådan tilmelder du dig

  • På blanketten udfylder du navn og adresse samt enten dit CPR-nr. eller CVR-nr.
  • Dit pengeinstituts registreringsnr. og dit kontonr. udfyldes
  • Dit kundenummer hos os på 15 cifre finder du på den øverste del af indbetalingskortet
  • Dit Deb.gr.nr. hos os på 5 cifre finder du på den øverste del af indbetalingskortet
  • Når du har udfyldt blanketten, trykker du på send og modtager herefter en kvittering

Inden Betalingsservice betaler regningerne, får du en betalingsoversigt med posten. Her kan du se, hvilke regninger der bliver betalt i den næste måned. Det betyder også, at du kan nå at annullere en betaling.

Når du er tilmeldt Betalingsservice, modtager du ikke længere regningen fra os. Det beløb, du skal betale, fremgår af betalingsoversigten fra Betalingsservice.

BEMÆRK: Indtil betalingen fremgår af betalingsoversigten, skal din regning betales som hidtil.

Ønsker du at opsige aftalen med Betalingsservice, skal du henvende dig i dit pengeinstitut. Husk dog at finde en alternativ betalingsform, så du undgår rykkere. 

Regninger via e-Boks

Hvis du tilmelder dig på e-boks, kan du modtage elektroniske regninger fra kommunen.

e-Boks

Kontakt Den Digitale Hotline

Den Digitale Hotline kan hjælpe dig med at bestille tid i Borgerservice og vejlede dig i de digitale selvbetjeningsløsninger. Medarbejderne i Den Digitale Hotline kan også besvare generelle spørgsmål om f.eks. pas, kørekort og digital post. Her kan du også få hjælp uden for den normale åbningstid. 

70 20 00 00
Kun telefonisk henvendelse

Åbningstider telefon:

Mandag-torsdag 

8-20

Fredag

8-16

Lørdag og helligdage

LUKKET

Søndag

16-20