Sundhed: Tandpleje, sundhedspleje m.v.

Her kan du læse om sundhedstilbud, tandplejen, sundhedsplejen, handicapafdelingen, psykiatrien, læge og sundhedskort samt tilbud til veteraner.

Sundhedstilbud

Sundhedstilbud til børn under 18, tilbud til voksne og information om stress.

Forebyggelse og Aktivitetstilbud

Kommunen kan hjælpe dig til at leve sundere, så du kan forebygge sygdomme, eller til at få den bedst mulige livskvalitet, hvis du allerede er syg.

Handicapafdelingen

Læs om bl.a. botilbud og myndighedsafdelingen i Jammerbugt Kommune.

Læge og sygesikring

Læs om lægevalg, lægevagt, sundhedskort, sygesikringsgrupper og det blå sygesikringskort.

Psykiatrien

Læs om Jammerbugt Kommunes akuttelefon, bostøtte, støtte- og kontaktteam og væresteder.

Rusmiddelcenter Jammerbugt

Rusmiddelcenter Jammerbugt er et tilbud til dig, der har udfordringer med alkohol eller andre rusmidler. Rusmiddelcenter Jammerbugt tilbyder også råd og vejledning til pårørende.

Sundhedscentre i Jammerbugt Kommune

Her finder du et overblik over Sundhedscentre i kommunen, kontaktoplysninger og åbningstider.

Sundhedskort

Det gule sundhedskort er din dokumentation for, at du har ret til sundhedsydelser i Danmark.

Sundhedsplejen

Sundhedsplejen er et gratis tilbud til alle familier i Jammerbugt kommune. Sundhedsplejerskerne er delt op i småbørnssundhedsplejen og skolesundhedsplejen.

Tandplejen

Tandplejen tilbyder gratis tandpleje for alle i alderen 0-21 år samt akut hjælp, specialtandpleje, omsorgstandpleje og socialtandpleje.