Tilbud til voksne og ældre

Her kan du finde sundhedstilbud til voksne.

Aktiv Igen

Aktiv Igen er et træningstilbud til dig, der er tilknyttet jobcentret pga. fysiske eller psykiske udfordringer.

Bassintræning

Bassintræning er en del af træningstilbuddet i Jammerbugt Kommune, hvis du har en genoptræningsplan fra sygehuset.

Diabetes type 2

Vi tilbyder almen rehabilitering, herunder kostvejledning, træning, rygestop m.m.

Genoptræning

Sundhed og Bevægelse tilbyder genoptræning og vedligeholdende træning.

GLA:D genoptræning

GLA:D genoptræning er et tilbud til dig med artrose (slid) i knæ og/eller hofte.

GLA:D Ryg træning

GLA:D Rygtræning er et tilbud til sårbare patienter.

Hjerneskadeindsats

Et tilbud til voksne i alderen 18-65 år som har fået en pludseligt opstået skade i hjernen.

Hjerterehabilitering

Vi tilbyder almen rehabilitering, herunder samtale med kostvejleder, træning, rygestop m.m.

KOL-rehabilitering

Kræftrehabilitering

Jammerbugt Kommune og Kræftens Bekæmpelse tilbyder fysisk træning, café, undervisning og samtaler for kræftramte.

Lungefunktionsmåling

Kronisk obstruktiv lungesygdom - KOL - tidligere kaldet rygerlunger, er en lungesygdom, hvor både luftrørene (bronkierne) og selve lungerne er angrebet.

Naturtræning

Naturtræning er en del af træningstilbuddet i Jammerbugt Kommune, hvis du er tilknyttet et rehabiliteringstilbud eller har en genoptræningsplan fra sygehuset.

Osteoporoserehabilitering

Osteoporoserehabilitering er et tilbud til dig, der er motiveret for aktivt at ville gøre noget for din sundhed og din kroniske sygdom.

Rygestop

Ønsker du frisk luft i lungerne, eller har du spørgsmål til e-cigaretter eller snus?

Samtale med kostvejleder

Der tilbydes samtale om mad- og måltidsvaner til dig over 18 år med udgangspunkt i specifikke helbredsudfordringer.

Superviseret gangtræning

Claudicatio Intermittens (vindueskiggersyndrom) er et tilbud til dig, der har smerter i benene grundet åreforkalkning.