Bestil tid i Borgerservice

Grundet COVID-19 er der lukket for fysisk fremmøde i Borgerservice. Dette gælder både i Aabybro, samt på satellitterne i Pandrup, Fjerritslev og Brovst.

Da vi skal passe på hinanden og følge Sundhedsstyrelsens anbefalinger, kan du kun møde op i Borgerservice hvis du har en uopsættelig henvendelse der kræver fysisk fremmøde, og som ikke kan vente til vi åbner op igen. For at få hjælp til denne henvendelse, skal du bestille tid til fremmøde i Borgerservice på Rådhuset i Aabybro.  

Uopsættelige henvendelser er:  

  • Pas, men du opfordres til at vente med, at forny dit pas hvis det ikke er kritisk at få nyt pas lige nu.
  • Kørekort, men kun kørekort der udløber i lukkeperioden   
  • NemID  
  • Flytning og lægeskift, men kun for ikke-digitale borgere  
  • Udbetaling Danmarks områder, men kun for ikke-digitale borgere  
  • Lån af borger-pc  
  • Udlevering af mundbind jf. reglerne for afhentning af mundbind  

Det er vigtigt, at du overholder punkterne, så alle borgere med uopsættelige henvendelser kan få en tid.

 

Sådan gør du:

Hvis du er tvivl om din henvendelse er uopsættelig, så kontakt Borgerservice på telefon 7257 7777 inden du bestiller en tid. 

Du kan selv bestille tid her. 

Husk at afbestille din tid, hvis du bliver forhindret. Du afbestiller din tid, via det tilsendte link du har fået på SMS eller mail.

Generelle informationer: 

Har du generelle spørgsmål til tidsbestilling, pas, kørekort, NemID, flytning, lægeskift, sundhedskort mv., kan du kontakte Den Digitale Hotline på telefon 7020 0000. 

Har du spørgsmål til din skat, kan du kontakte Skattestyrelsen på 7222 1818. 

Husk at bruge mundbind i Borgerservice. 

Kontakt

Telefontider (tlf. 7257 7777):
Mandag - Onsdag 08.00-15.30
Torsdag 08.00-17.00 
Fredag 08.00-13.00

Bestil tid i Borgerservice

For at få hjælp til uopsættelige henvendelser, skal du bestille tid til fremmøde i Borgerservice på Rådhuset i Aabybro.  

Bestil tid til fremmøde i Borgerservice